Vânzările de automobile Mazda în România au crescut în primele şapte luni

0

Vânzările de automobile Mazda pe piaţa românească au crescut cu 26% în primele şapte luni din 2013 şi s-au cifrat la 323 unităţi.

 

Mazda Motor Corporation a anunţat că a înregistrat venituri în creştere la nivel global de 4,77 miliarde de euro pentru primul trimestru al anului fiscal care se încheie pe 31 martie 2014, mai mult cu 847 de milioane euro şi 21,6% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Profitul operaţional al companiei a crescut cu 20% la 283 de milioane de euro, în timp ce profitul net a fost de 42,64 milioane euro, mai mult cu aproximativ 100 de milioane de euro comparativ cu anul anterior.

 

Mazda a raportat 301.000 unităţi vândute în primul trimestru. Europa a contribuit cu 46.000 de unităţi la acest număr, în creştere cu 4,3% de la an la an, contrar trendului negativ al regiunii. În America de Nord s-a înregistrat o creştere cu 5,5%, la 95.000 de unităţi pentru acest trimestru, iar în Japonia vânzările au rămas constante, la 50.000 de modele.

 

Unul dintre principalele motive ale succesului vânzărilor şi al îmbunătăţirii profitabilităţii este poziţia favorabilă a celor două modele SKYACTIV – CX-5 şi Mazda6. Numărul de modele SKYACTIV vândute de Mazda la nivel mondial a ajuns la 45% în primul trimestru al anului fiscal, de la 27% în aceeaşi perioadă a anului trecut.

 

Compania a păstrat neschimbate estimările profitului operaţional şi profitului net pentru anul fiscal curent la un miliard de euro, respectiv 583 de milioane de euro, ambele reprezentând mai mult decât dublul rezultatelor din anul precedent.