Varianta ocolitoare Giurgiu va costa 407,5 milioane lei. Ministerul Transporturile pune în dezbatare indicatorii tehnico-economici ai proiectului

Proiectul prevede şi două parcări cu o suprafaţă de aproximativ 6.500 mp fiecare.

Durata de execuţie a obiectivului de investiţii este de trei ani.

Suprafaţa de teren necesară de expropriat pentru realizarea obiectivului este de aproximativ 7,75 ha, proprietatea asupra imobilelor aparţine domeniului public, proprietăţii private şi zonei frontierei de stat.

Varianta ocolitoare Giurgiu va ocupa terenuri proprietate publică şi privată, aflate pe raza administrativă a municipiului Giurgiu şi a localităţilor Stăneşti, Frăteşti şi Slobozia.

”Proiectul de hotărâre are ca scop implementarea unui obiectiv care va conduce la îmbunătăţirea şi dezvoltarea infrastructurii de transport rutier de interes naţional şi atragerea forţei de muncă locale în perioada realizării lucrărilor, în faza de implementare fiind estimată ocuparea a aproximativ 650 de locuri de muncă”, arată proiectul.

Municipiul Giurgiu este traversat de o serie de drumuri naţionale şi judeţene, respectiv DN 5, DN 5B, DN 5C, DJ 503 şi DJ 504, care în intravilanul municipiului au şi funcţiuni de stradă/bulevard.

”Traficul intens generat de aceste drumuri, spre care debuşează şi străzile adiacente, inclusiv o parte din traficul dinspre frontieră – Podul Prieteniei peste Dunăre, conduce frecvent la congestionări ale traficului, blocaje şi aglomeraţii urbane. Oportunitatea realizării Variantei ocolitoare Giurgiu a fost identificată în cadrul analizei şi studiilor prealabile, fiind inclusă în Master Planul General de Transport al României”, arată nota de fundamentare.

 


 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed