Vodafone, în licitaţie cu un cont de peste 900 milioane de euro

În prezent, Team Vodafone gestionează activităţile de marketing ale operatorului de telefonie mobilă. Este de aşteptat ca alegerea Team Vodafone să afecteze toate pieţele în care Vodafone operează ca o afacere deţinută integral de Vodafone, inclusiv Marea Britanie, Germania, Italia (deşi aici funcţionează ca parteneriat) şi Spania. SUA, Franţa, Rusia şi Africa de Sud nu vor fi afectate de această mişcare. Până acum, Team Vodafone a fost, într-o mare măsură, un instrument pentru agenţiile de creaţie ale WPP. Un purtător de cuvânt al companiei Vodafone, citat de Brand Republic, a spus că o decizie oficială urmează să fie anunţată, dar a confirmat că această mişcare de consolidare a contului global de media este prima prin care compania şi-a plasat întregul business de pe mai multe pieţe unui singur furnizor, de când a devenit un jucător global. Acesta a confirmat, totodată, o valoare de 800 milioane de lire sterline. Revizuirea contului a fost declanşată de directorul executiv al Vodafone, Vittorio Colao, care a preluat conducerea în luna iulie a anului trecut.

Procesul de selecţie a fost condus de David Wheldon, directorul global de brand al Vodafone, şi de directorul global de media, Charlie Stopford. Alegerea va înlocui o serie de revizuiri de cont, care au avut loc pe diverse pieţe sau care se află în desfăşurare. Şi în România există mişcări în acest sens. În toamna acestui an, contractul pe care Vodafone îl are cu Universal McCann va expira. Potrivit săptămânalului de afaceri Money Express, “pentru servicii de media, Vodafone a lansat deja invitaţii la pitch, spune un bun cunoscător al industriei, către patru agenţii: OMD, Carat, Mediaedge:cia şi Universal/McCann”. Până la închiderea ediţiei, oficialii Vodafone nu au dorit să comenteze aceste informaţii.

În 2008, Vodafone a avut cheltuieli brute de promovare de 131,4 milioane de euro, potrivit datelor Alfacont.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed