Vrei la Hidroelectrica? Stai la rând cu lunile! Ești client Hidroelectrica? Aștepți facturi cu lunile!

Pentru foarte mulți consumatori casnici de electricitate schimbarea furnizorului, Hidroelectrica în locul Enel, a devenit o adevărată aventură, o nebuloasă pentru că nimeni din compania de stat nu răspunde la întrebările legitime ale clienților, deci o durere de cap suplimentară. Atrași de tarifele mai bune de la Hidroelectrica, clienții Enel și nu numai au năvălit peste noul furnizor, prinzându-l nepregătit cu oameni la departamentul furnizare și la cel de facturare și nici cu softuril de facturare aferente.

Prin urmare sunt clienți care au trecut la Hidrelectrica dar care de luni de zile se plâng că nu le vin facturile. Emoția este justificată pentru că la un moment dat va apărea o regularizare cu o sumă consistentă, greu de plătit dintr-o singură persoană cu venitul mediu pe economie. De asemenea, sunt clienți care au aplicat pentru schimbarea furnizorului dar de la Hidroelectrica nu au primit niciun semn de viață, ei primind în continuare facturi și oferte de preț de la Enel sau de la alte companii de furnizare.

Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor”, se arată într-un comunicat transmis de Hidroelectrica după ce a achiziționat un soft pentru facturare. Ca să nu fie un șoc pentru majoritatea celor care așteaptă facturile, Hidreoelectrica susține că se vor putea plăti facturile întârziate în mai multe luni, în rate. Oamenii vor avea posibilitatea să achite sumele restante în maximum șase tranșe lunare, care vor fi împărțite în mod egal, dacă vor trimite furnizorului o cerere.

Conform reglementărilor emise de Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei, orice furnizor care nu trimite factura la timp, trebuie să îi dea posibilitatea clientului să plătească în rate.

Mai jos vă prezentăm câteva plângeri făcute de consumatorii casnici la adresa serviciilor companiei de stat, văzută ca o alternativă la creșterea prețurilor la electricitate.

”Am facut si eu transferul de la ENEL catre Hidroelectrica din septembrie. Din pacate, nu mai am accesul la contractul din email.

Nu am primit nicio factura sau alta informatie de la Hidroelectrica, insa facturile de la ENEL vin in continuare. Bineinteles ca le-am achitat. Nu am niciun fel de access la cont sau posibilitate de trimis index.

Am incercat sa sun la call-center-ul Hidroelectrica insa NICIODATA nu am reusit sa vorbesc cu un operator, chiar si dupa peste o ora de asteptare cu robotul.

Ce optiuni am acum? Ma pot trezi ca platesc acelasi consum la cele 2 companii??”, susține Marius Godeanu, pe Grupul Clienților Hidroelectrica de pe Facebook.

”Am incheiat contract cu Hidroelectica SA in 21.11.2022 si a intrat in vigoare la 30.11.2022 cand pe platforma POSF a ANRE mi s-a confirmat cererea si incetarea contractului cu Enel Muntenia.Ulterior in decembrie am primit o factura de la Enel care am crezut ca este regularizarea consumului si pe care am achitat-o la scadenta.In 06.01.2023 Enel imi mai trimite o factura(cu o valoare destul de mare)prin care zic ca e regularizare si estimat!Este posibila aceasta situatie avand invedere ca eu am incheiat obligatiile contractuale cu Enel la 30.11.2022?Precizez ca nu am contuar inteligent iar pe facturile emise ulterior indexul este eronat fata de cel comunicat la incheirea contractului cu Hidroelectrica SA”, spune Casimir Dumitru pe același grup de Facebook.

”M-am mutat și eu la Hidro cu 21.12.2022, cu cerere făcută pe 18 🥳

Toate bune, până la emiterea facturii de către enel pentru perioada 01.12.2022 – 20.12.2012

100 kWh în cap, consum real citit, factură emisă de 190 lei 🤬

M-am uitat în detaliile facturii și am văzut că nu se mai aplică nicio plafonare din partea statului la această factură.

E normal? Să merg la ei să fac scandal? Sau s-o las moartă?

Factura pe octombrie – 170 kWh = 136 lei

Factura pe noiembrie – 161 kWh = 129 lei”, scrie Dan Lupoiu. Acesta a adăugat un Update: ”Am făcut sesizare și a dispărut factura de la Sold 😁🥳

Probabil o recalculează și o reduce.”

”Fostul meu furnizor este enel. Am înțeles ca tot procesul durează 20 zile. Am așteptat. Acum o săptămâna am luat din nou legătura cu Hidroelectrica și mi au spus ca încă nu este gata procesul . Ieri am fost sunată de enel pentru p noua oferta și le am comunicat ca eu am făcut cerere de schimbare furnizor , ei spunând ca nu au primit încă. Astăzi sun iar la Hidroelectrica , după 2 h de așteptare îmi Răspunde un consultant (habar nu avea ce spune sincer) care îmi comunica, ca am contract in vigoare din 9.12, ok, eu de ce nu am fost informata ? sun din nou la enel, îmi spune consultantul ca la enel ctr e in proces de încheiere. Bun. Apoi incep sa sun din nou la Hidroelectrica pentru a vedea cum se procedează cu cererea de plafonare pt un sg loc de consum, eu având si alt loc de consum( alt furnizor ). Și atunci începe groaza văzând cum toți se plâng ca n ai mai primit facturi de luni de zile . Este imposibil așa ceva, sa nu fiu anunțată dacă m au preluat sau nu, sa stau 2 h in așteptare pt nimic, sa nu răspundă nimeni…eu cum aflu dacă am ctr la ei? Pe 24 atunci o sa pot da index online ? N am cod de client , am doar un nr de ctr.”, spune Eliza Ana-Maria Dobriță.

Am trecut de la Enel la Hidroelectrica in luna septembrie si pana acum nu am primit nicio factura. Astazi am vrut sa dau citirea ca in fiecare luna si pe contor apare : Alarm. Nu se modifica, ramane asa constant.

Stie cineva de ce a aparut asa?” se întreabă Lorena Bârgău.

”Sunt client Hidroelectrica din data de 14 Noiembrie 2022, fost client la Enel Muntenia. Am fost sunat de o doamna de pe nr de telefon 0368492027 (Brasov) din partea firmei MAJOR IMPACT (chipurile partener Enel) care stia numele complet al meu, referitor la un contract activ (!!!!) cu Enel (pe contul meu Enel care nu l-am dezactivat inca figureaza ca nu am nici un contract activ iar pe contul de la e-distributie apare ca furnizor Hidroelectrica), In momentul cand am cerut sa repete numele firmei din partea careia a sunat si de unde are nr meu de telefon si numele, a inchis. Am verificat ce este cu acest nr de telefon si am aflat ca este nealocat iar pe internet daca verificati acest numar o sa vedeti mai multe comentarii de la persoane care au fost sunate. Explicatia ar fi ca cei de la Enel (care tot vor sa paraseasca Romania), probabil din razbunare. au transmis la escroci datele noastre. MARE ATENTIE – daca veti fi sunati (poate si de pe alte nr de telefon) nu dati detalii despre dumneavoastra, cont bancar, etc. Pur si simplu inchideti convorbirea si din telefon blocati numarul respectiv”, a spus Adrian Constantinescu.

Astfel de mesaje sunt numeroase. Cert este că Hidroelectrica și-a triplat numărul de clienți în ultimul an, datorită prețurilor mai mici. 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed