Un nou tip de MALL, pe cale să apară în România

„Principalul accent pus de food hall-ul modern este pe o varietate gastronomică autentică şi de calitate oferită de un număr mai mare de operatori”. Aşa sună descrierea sintetizată data de consultanţii Cushman & Wakefield food hall-ului.

 

În Statele Unite, numărul de food hall-uri a depăşit pragul de 100, cea mai activă piaţă fiind New York, cu aproximativ 20 de unităţi. Doar în 2016, în Statele Unite, erau programate spre deschidere 35 de noi food hall-uri cu o suprafaţă cumulată de peste 70.000 de metri pătraţi, potrivit datelor Cushman & Wakefield.

 

În marile oraşe din România, operatorii de restaurante duc de câţiva ani o competiţie acerbă a conceptelor pentru a răspunde cerinţelor venite din partea clientelei tot mai sofisticate. Trattorii şi ristorante, steakhouse-uri, French cuisine şi patisserie, sushi bars, raw vegan sau burger bars, alături de alte concepte care caută să abordeze mâncarea într-un mod cât mai original, şi-au găsit loc în Bucureşti şi marile oraşe.

 

Food hall-ul aduce sub acelaşi acoperiş concepte distincte, cât mai originale. Contractele pe termen mai scurt decât în cazul amplasamentelor tradiţionale de restaurante şi utilizarea la comun a spaţiilor de servire a mesei sunt elemente apreciate de operatorii de restaurante din food hall-urile americane, o piaţa în care consumatorii cheltuie pe mâncare mai mult în restaurante decât în magazine sau supermarketuri.

 

Citește mai departe pe CAPITAL.

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed