Dispar brandurile Romtelecom și Cosmote

Romtelecom şi Cosmote România vor avea noi denumiri comerciale asociate cu Deutsche Telekom, care vor fi comunicate la momentul oportun, după finalizarea tuturor procedurilor legale. Numele şi identităţile comerciale ale companiilor Germanos Telecom România, Sunlight România Filiala București, NextGen şi Telemobil nu vor fi schimbate.

 

În urma deciziei Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor OTE din 30 aprilie 2014, cele două companii, care sunt controlate de OTE Group în care Deutsche Telekom deţine o cotă de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom. Scopul este de a finaliza procesul în această toamnă.

 

„Suntem cu adevărat mândri să aducem în România spiritul familiei Deutsche Telekom. Până acum, am mizat pe forţa şi reputația numelor îndrăgite, precum Romtelecom, Cosmote şi OTE şi aceasta a fost fundaţia pentru evoluţia noastră rapidă şi sănătoasă. Sub amprenta Deutsche Telekom, unul dintre grupurile de top de telecomunicaţii integrate la nivel mondial, suntem şi mai puternici. Am parcurs un traseu extraordinar până acum, iar acesta este începutul unei noi şi palpitante ere”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi Cosmote România.

 

Germanos, parte a grupului Cosmote, este cel mai mare lanţ de magazine de telefonie mobilă din România, cu aproximativ 220 de magazine în toată ţara, specializat în comercializarea de produse şi servicii de telefonie mobilă, precum şi alte produse digitale sau asociate: telefoane fixe, camere foto şi video, carduri de memorie, respectiv de servicii de telefonie mobilă Cosmote, fixă şi de internet de la Romtelecom.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed