Afacerile Teletrans au crescut, în S1 2009, cu 3%, la peste 4 milioane de euro

”În acest prim semestru, eforturile noastre s-au concentrat pe mai multe direcţii: stabilizarea afacerilor, eficientizarea activităţii prin reorganizarea procedurilor interne, creşterea flexibilităţii faţă de clienţi şi îmbunătăţirea timpului de răspuns la cerinţele pieței. Demersurile întreprinse au dat rezultate, numărul clienţilor a crescut, precum şi ponderea veniturilor independente de cele generate de Transelectrica – client tradiţional şi acţionar unic al companiei. Vorbim, practic, de o creştere de 38% a cifrei de afaceri generate de alţi clienţi şi de o cerere mult mai mare de servicii de telecomunicaţii”, a declarat directorul general al Teletrans, Horia Hăhăianu.

De asemenea, Teletrans are în plan încheierea anului fiscal cu venituri de aproximativ 9,5 milioane de euro, cu 10% mai mult faţă de cele înregistrate în 2008. Estimările făcute la începutul anului iau în calcul finalizarea obiectivelor propuse, precum lărgirea portofoliului de clienţi şi dezvoltarea reţelei pe care compania operează, în funcţie de tendinţele actuale ale pieţei. „Prognoza pentru întregul an 2009 ia în calcul o creştere a cifrei de afaceri, însă depinde şi de evoluţia din perioada următoare a economiei româneşti”, potrivit companiei.

În aprilie, operatorul naţional de telecomunicaţii a devenit partener al Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale în procesul de aplicare a ”Strategiei Guvernamentale a Comunicaţiilor Electronice în Bandă Largă”, obiectivele principale vizate în cadrul acestui parteneriat fiind punerea în practică a programelor de infrastructură de comunicaţii şi a programelor de dezvoltare în domeniul IT&C.

Teletrans a fost înfiinţată în 2002 şi operează două reţele de fibră optică: un backbone cu acoperire naţională de aproximativ 5000 km, nouă inele, redundanţă, şi un backbone de aproximativ 4000Km, patru inele, redundanţă, tehnologie IP/MPLS configurate pe opt router-e de transport şi 32 router-e de acces.

Compania are puncte de prezenţă în 32 de municipii de judeţ, acces la reţeaua de fibră optică în peste 110 locaţii şi legături crossborder cu Ungaria, Bulgaria, Serbia.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed