Benefit lansează prima aplicație mobilă de beneficii flexibile și introduce o nouă categorie, adaptată contextului sanitar actual, Wellbeing by SanoPass

Ponderea beneficiilor în pachetul salarial al angajaților români s-a dublat în ultimii 7 ani, ajungând, în prezent, până la 14%  

Piaţa beneficiilor extrasalariale pentru angajaţi a devenit din ce in ce mai mai flexibilă şi iese din paradigma one-size-fits-all. În condițiile noilor modele de lucru, viitorul beneficiilor extrasalariale va fi despre demersurile companiilor de a găsi soluții pentru atragerea de talente și retenția angajaților, concomitent cu eficientizarea costurilor și asigurarea unor modalități de lucru fără probleme, în ciuda presiunii pe care o exercită lipsa interacțiunii fizice în echipă.

În acest context, Benefit lansează prima aplicație mobilă de beneficii flexibile de unde utilizatorii își pot achiziționa mai ușor beneficiile dorite cu bugetele primite de la angajatori. Soluția Benefit face parte din ecosistemul Edenred România și se adresează tuturor companiilor care își doresc o platformă simplu de utilizat pentru gestionarea flexibilă a beneficiilor pentru angajați.

Utilizatorii Benefit își pot alege beneficiile dintr-o paletă variată de beneficii, accesând, în continuare, platforma online benefitsystems.ro, alături de noua aplicație mobilă, disponibilă deja în versiunea pentru Android.

Ştefan Toderiţă, Strategy and Development Director, Edenred România și Benefit: „Suntem în permanență conectați la schimbările din piața muncii și continuăm să adăugăm servicii și soluții relevante pentru partenerii noștri, contribuind la consolidarea culturii organizaționale în companii.

Lansarea noii aplicații mobile Benefit, soluția de beneficii flexibile din ecosistemul Edenred, face parte din strategia de digitalizare a produselor noastre și se înscrie în demersul Edenred de a oferi o platformă tehnologică modernă de tip one-stop-shop, în care soluţiile noastre să fie tot mai uşor de gestionat, atât de companii, cât și de angajati”.

Edenred România își asumă un rol de consultant pentru clienţi, nu doar prin propunerea unor pachete ce combină instrumente clasice, precum beneficiile fixe (de exemplu, cardurile de tichete de masă, cardurile cadou, cardurile culturale sau cardurile de vacanţă), ci şi prin oferte flexibile disponibile prin platforme de tipul Benefit, care pot fi adaptate mai rapid nevoilor beneficiarilor.

Adaptându-și, astfel, portofoliul de produse și servicii la contextul actual, Benefit introduce o nouă secțiune pentru angajați, Wellbeing by SanoPass, ce include 5 categorii: Fitness, Medical, Mental Health, Telemedicină și Nutriţie. Beneficiile oferite în parteneriat cu SanoPass, platforma care conectează și digitalizează toate serviciile de Wellbeing, vor continua să fie folosite de utilizatorii Benefit odată ce situația sanitară va permite revenirea la normalitate. În plus, pentru încurajarea accesării serviciilor de fitness, platforma românească de wellbeing a pus la dispoziție o serie de abonamente cu acces gratuit la sală pentru toți utilizatorii platformei Benefit.

Pachetul de beneficii reprezintă între 13% – 14% din venitul total al unui angajat

Bugetele de beneficii acordate de companii, dar si modalitatea prin care aceste beneficii ajung la angajati, vor fi esențiale în următorii ani, marcați de acest experiment fără precedent în lumea muncii: implementarea, în paralel, a lucrului de la birou, remote și a sistemului hibrid.

În 2014, beneficiile reprezentau sub 10% din venitul total al unui angajat, iar acum ponderea acestora s-a dublat, pachetul de beneficii (fix și flexibil împreună) reprezentând între 13% și 14%.

Gestionarea și adaptarea la noua normalitate din lumea muncii vor fi făcute personalizat de fiecare organizație, prin înţelegerea mai profundă a evoluţiilor, printr-o atenție mai mare la nevoile şi dorinţele angajaților și având în vedere toate scenariile posibile de lucru. Soluțiile și pachetele de beneficii extrasalariale, fie clasice, fie inovatoare, vor juca un rol cheie în asigurarea unui echilibru între viața personală și cea profesională a angajaților. Forma sub care vor fi oferite va trebui să fie, însă, adaptată în funcție de spețele cu care se confruntă fiecare organizație.

Ştefan Toderiţă, Strategy and Development Director, Edenred România și Benefit: „În fiecare an din ultimii analizați de noi, bugetele de beneficii au crescut constant și există toate premisele unei evoluții pozitive și în perioada următoare.

Dacă un angajator accesează întreaga paletă de instrumente cu fiscalitate redusă destinate motivării angajaților, poate acorda beneficii fixe lunare în valoare de până la 2.499 de lei fiecărui angajat, cu o taxare de doar 7%.

Concomitent, se conturează o necesitate tot mai mare de flexibilizare a ofertei extrasalariale, într-o perioadă în care, deși afectate de criza din sănătate, companiile au continuat să investească în a-și sprijini angajații. Oamenii sunt diferiti şi au nevoi diferite. De aceea are succes platforma Benefit, care aduce o diversitate de opţiuni pentru fiecare angajat, în funcţie de ceea ce consideră el însuşi relevant”.

 

▬▬

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări.

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale).

În concordanţă cu misiunea grupului, “Enrich connections. For good.”, aceste soluții sporesc bunăstarea și puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătățesc atractivitatea și eficiența companiilor și animă piața muncii și economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentație mai sănătoasă, produse mai sustenabile și soluții de soft mobility.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good şi MSCI Europe.

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menționate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred SE, ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri