Borbely afirmă că pe lângă brand de ţară trebuie să mai avem și drumuri și servicii

Întrebat vineri, la Sf.Gheorghe, despre brandul de țară, Borbely Laszlo a declarat că speră ca acest lucru să aducă cât mai mulți turiști, însă pe lângă brand trebuie și drumuri sau servicii.
„România are mare, are munți, unele posibilități geotermale, o treime din apele geotermale din Europa sunt în România, dar pentru asta trebuie să ai servicii, trebuie să ai infrastructură și atunci trebuia să fie o decizie strategică a guvernelor care au fost, restul să vedem, cu brand sau fără brand dacă vin turiști. Acum putem face interpretări cu brandul. Eu cred că ok, trebuie să ai un brand, dar pe lângă brand trebuie să ai drumuri, servicii, și trebuie să dai bani acolo unde este justificat”, a declarat Borbely Laszlo.

Potrivit acestuia, timp de douăzeci de ani turismul nu a reprezentat o prioritate, iar pentru acest lucru sunt răspunzătoare toate guvernele anterioare, și nu a existat o strategie coerentă pentru dezvoltarea turismului, în condițiile în care sunt țări care numai din asta trăiesc.
Referitor la prezent, Borbely a afirmat că ceea ce poate să spună este că anul trecut și în acest an au existat mai mulți bani pentru turism și s-a investit în acest domeniu, iar Guvernul s-a preocupat mai mult de acest aspect.

Ministrul turismului, Elena Udrea, a lansat joi, în cadrul Zilei României la Expo 2010 Shanghai, brandul turistic al României, ocazie cu care a declarat cã ţara noastră trebuie să abordeze promovarea pe piata internaţională într-un mod profesionist, pentru a face faţă competiţei la nivel global.

Noul slogan de promovare turistică a României este „Explore the Carpathian garden” („Exploraţi grădina carpatină”), care „se constituie într-o invitaţie adresatã tuturor celor care doresc sã descopere <<cãrãri neumblate>>, cu naturã neatinsã, culturã autenticã si tradiţii strãvechi”.

Cu ocazia lansării noului brand turistic, ministrul Elena Udrea a declarat cã România trebuie sã abordeze promovarea pe piata internaţionalã într-un mod profesionist, pentru a face faţã competiţiei acerbe existente la nivel global. „România, ca destinaţie turisticã, are nevoie sã se afirme pe plan mondial, sã se distingã si sã devinã memorabilã. De aceea, realizarea acestui brand devenise imperativã”, a precizat Udrea.

Lansarea a fost făcută în prezenţa legendelor sportului românesc Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Totodată, susţin concerte, în cadrul Zilei României la Expo 2010 Shanghai, Gheorghe Zamfir şi Andreea Bănică.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed