Cum arata locul unde sunt reparate sute de telefoane pe zi

Telefoanele si tabletele sunt colectate din toata tara, din peste 700 de puncte, magazine ale operatorului sau parteneri. Acestea sunt apoi centralizate in service center-ul din Bucuresti, sectorul 1, unde sunt reparate si livrate in maxim cinci zile – mult sub termenul legal de 14 zile. De cele mai multe ori insa, in 98% din cazuri, terminalul este reparat intr-o singura zi, putand fi livrat ulterior clientului, sau ridicat chiar de la sediu.

Orange Romania mai are si alte 10 puncte numite Orange Care, unde, cate trei tehnicieni, incearca sa rezolve, pe loc, problemele tehnice semnalate de clienti. In 70% din cazuri, acestea pot fi rezolvate, restul de 30% fiind redirectionate catre service center-ul deschis in decembrie anul trecut.

Per total, pe usile service-ului intra, zilnic, pana in 10.000 de telefoane stricate/cu probleme, de care se ocupa cei 100 de angajati ai centrului; dintre cei 100 de angajati, 80 sunt tehnicieni specializati pe diferite branduri si niveluri de complexitate. „Primim, zilnic, o medie de 50 de oameni care vor sa isi repare telefoanele pe loc si sa le si ridice. In masura in care acest lucru este posibil, o facem”, spune Julien Ducarroz, director comercial la Orange Romania. Atunci cand un telefon este reparat, se incearca, si deseori se obtine, recuperarea datelor si informatiilor de pe telefon care sunt ulterior downloadate in terminalul reparat.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed