Cum să faci marketing eficient într-o perioadă de recesiune

Marketingul este cel mai uşor de tăiat, deoarece nu implică, în principiu, renunţarea la angajaţi”, începe Shachar Shaine, preşedintele URBB&Carlsrom Beverage, discuţia despre măsurile luate în contextul crizei. Potrivit acestuia, companiile se concentrează pe cheltuielile de marketing necesare şi taie din acţiunile “nice to have”. Alte companii preferă să “taie, taie, taie” şi să aştepte momente mai bune, a explicat, la rândul său, Grant McKenzie, vicepreşedinte marketing la Ursus Breweries.

Dincolo de reducerea costurilor, probabil printre primele măsuri anticriză luate de companii la nivel de marketing, specialiştii reuniţi la evenimentul Marketing 360, organizat de Evensys, sunt de părere că managerii pot apela la o serie de alte soluţii. Criza a orientat interesul companiilor pe eficienţă şi calitate, practic, cu bani mai puţini se cer rezultate mai bune. “Nu e important cât ţipi, ci ce anume, mesajul”, a declarat Grant Mc­Kenzie. În acest sens, el a dat exemplul unor acţiuni de marketing derulate de companie, unde publicitatea a fost completată prin activităţi ce au dezvoltat experienţa cu brandul, interacţiunea consumatorului cu povestea produsului.

Citeşte mai departe în Business Standard

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed