Deliric a vândut haine de un milion de euro. Brandul său vestimentar este preferatul adolescenților români

Deliric cântă despre stradă, probleme, sărăcie și neajunsuri însă a vândut haine de un milion de euro. Pe numele său Răzvan Eremia, iubitul Innei face hip-hop de circa 20 de ani însă nu s-a îmbogățit din muzică. Brandul său vestimentar a devenit emblemă pentru zeci de mii de tineri care-i poartă hainele personalizate.

Mulți n-au auzit niciodată numele său de scenă, nici de prima sa formație, CTC, dar îi cumpără cu plăcere produsele.  O afacere ce a început timid, cu un magazin online, cu trei modele de tricouri și a ajuns la vânzări record ce au depășit un million euro. Anual vinde tricouri, șepci și hanorace de peste 600.000 euro, conform estimărilor hip-hoperului antreprenor. Totul a plecat de la brandul ce nu are legătură cu numele său de scenă, ce, inițial număra  trei produse. În prezent are disponibile în magazin zeci de produse (ochelari, bermude, geci, cămăși, bluze, încălțăminte, genți și rucsace, pantaloni, căciuli).

Deliric a vândut haine și accesorii vestimentare de un milion de euro

Deliric: ”Am început în 2012, cu un mic cort expozițional  la un festival”

Brandul a fost prima oară public în 2012,  pe 4 mai, de ziua mamei mele. Făceam hip-hop de 15 ani iar părinții mei m-au văzut pentru prima oară pe scenă atunci, la Festivalul Street Heroes, în Parcul Tineretului. Atunci am expus public, într-un mic magazin improvizat s-a materializat pentru prima oară viziunea mea despre un viitor mai bun al street wear-ului din România. Nu îmi vine să cred cât de mult a crescut acestă piață de atunci și cât de binecuvântați  suntem să creștem alături de ea”, spune Deliric despre momentul în care a intrat în lumea business-ului.

Incredibila poveste a Alinei Fierra, românca ce produce musicaluri în SUA. ”Am învățat să dansez într-o cămăruță rece, dansam să nu îngheț”

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed