Din lipsa de bani, trustul BMG isi muta publicatiile de business online

„Pentru a depasi perioada de criza cu care se confrunta piata romaneasca de print, am ales sa reducem cheltuielile dar sa mentinem portofoliul actual de publicatii cat si echipele redactionale, pastrand intacta calitatea continutului editorial. Prin aceasta masura preventiva, dorim sa trecem cu succes peste situatia in care se afla toti clientii de media, limitati de noile bugete", a declarat Bill Avery, publisher BMG.

Potrivit oficialului, nu se urmareste transformarea publicatiilor in site-uri, intrucat revistele isi vor pastra formatul, periodicitatea si calitatea continutului, schimbarea realizandu-se doar la nivelul suportului pe care este livrata informatia.

“Revistele vor reveni in formatul print, pastrand si editia digitala, in momentul in care piata de media va reveni la normalitate”, au declarat oficialii companiei.

BMG este un grup independent de media, fondat in 1995, care pe langa editarea titlurilor mentionate este organizatorul mai multor evenimente de business, precum Zilele Biz, BizForum, Business Review Forum si BizAcademy.

BMG a sistat in noiembrie, anul trecut, publicarea locala a revistelor Campaign si Stuff, aflate sub licenta Haymarket UK. Potrivit surselor din piata, BMG nu a putut sustine licenta celor două produse.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed