Finala Europa League: Cum se poate schimba în bine sau în rău imaginea turismului românesc

„Finala Europa League de pe 9 mai este o şansă imensă pentru turismul românesc, dacă vom şti să le oferim celor 40.000 de turişti un oraş curat, cu servicii de calitate, fără câini vagabonzi şi fără hoţi de buzunare. Toţi turiştii străini de săptămâna viitoare vor deveni fie nişte ambasadori onorifici ai promovării turismului românesc, fie cei mai virulenţi critici. Opinia lor nu va putea fi schimbată ulterior nici cu milioane de euro daţi pe promovarea internaţională a României”, se arată într-un comunicat al Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii transmis duminică MEDIAFAX.

Potrivit sursei citate, un eveniment de calibrul finalei Europa League este o şansă ca turiştii străini să vadă locurile frumoase şi spectaculoase ale Bucureştiului, precum Palatul Parlamentului sau Centrul Istoric, iar turoperatorii să îi ispitească cu excursii pe Valea Prahovei sau pe urmele lui Dracula.

„Faptul că unii hotelieri au crescut preţurile cu 50 la sută pentru a profita prosteşte de acest eveniment nu ne face cinste, de vreme ce oricum profiturile vor exploda prin ocuparea fără precedent a locurilor de cazare, a cafenelelor şi restaurantelor. Riscăm să primim aceleaşi critici dure pe care Michel Platini le-a adus hotelierilor din Ucraina pentru că au mărit preţul cazărilor în perioada meciurilor CE de fotbal din această vară. Ar trebui să ne dezbărăm pentru totdeauna de ideea de lovitură de week-end sau de profit de moment şi să încercăm să-i readucem pe aceşti turişti şi altă dată la Bucureşti”, se mai arată în comunicat. Citeşte mai mult pe MEDIAFAX

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed