MAM Bricolaj, cu afaceri de 8 milioane de euro în 2020, vrea să deschidă în următorii 5 ani 9 magazine în România

„După o evoluţie constantă pe piaţa din România în ultimul deceniu, MAM Bricolaj are în plan pentru următorii cinci ani deschiderea a încă nouă magazine, dintre care o unitate în Bucureşti şi opt în ţară, cu o frecvenţă de două magazine pe an. Totodată, retailerul vizează extinderea în afara graniţelor ţării”, se arată în comunicatul remis,miercuri, de companie. 

Retailerul a investit până în prezent aproximativ 5 milioane de euro în amenajarea spaţiilor comerciale, dar şi în achiziţia de utilaje şi tehnologii pentru digitalizarea companiei. 

“Acum, putem spune că MAM Bricolaj a devenit o reţea de magazine şi ceea ce ne dorim pentru următorii ani este să continuăm dezvoltarea. Avem în plan deschiderea de magazine în mai multe oraşe mari din România, dar ne gândim şi la câteva unităţi în afara ţării”, a declarat fondatorul MAM Bricolaj, Cristian Găvan.

MAM Bricolaj a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 8 milioane de euro, în creştere cu 36% faţă de 2019.

Acţiunile retailerului de materiale de construcţii MAM Bricolaj au intrat în ianuarie la tranzacţionare pe piaţa AeRO din cadrul Sistemului Multilateral de Tranzacţionare al BVB, sub simbolul bursier MAM.

MAM Bricolaj a fost înfiinţată în 2011 de către Cristian Găvan, având ca principale direcţii de business comercializarea de materiale şi accesorii de mobilă si produse conexe, bricolaj în mobilă şi oferirea de servicii de proiectare în mobilă.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed