Marius Manole critică TVR pentru că a refuzat să-l plătească: ”Pentru mizeria aia de Revelion au fost bani!”

Actorul dezvăluie că, în luna noiembrie 2020 ar fi trebuit să înceapă filmările la o producție  TVR. Se pare însă că producătorii acesteia i-au cerut să muncească pe gratis, argumentând că este vorba despre un ”proiect de suflet” pentru care nu s-au alocat fonduri.

”La începutul lunii noiembrie trebuia să încep filmările pentru un lung metraj făcut la Televiziunea Publică. Scenariul gata, distribuția gata… urma să discutăm partea financiară. Am fost sunat de către producătorii postului care mi-au spus că nu sunt bani, că e un proiect de suflet și că ar trebui să filmăm aproape gratis. Sigur că am refuzat. Era ceva foarte greu, zile lungi de filmare în frig, fără condiții că de, nu erau bani. Văd totuși că pentru unii au existat bani. Mulți. Pentru mizeria aia de Revelion au existat. Pentru un film, nu”, este revolta actorului Marius Manole.

Dj Pascal, legenda cluburilor, va fi înmormântat la Predeal, fără familia sa. Mama și sora sa nu pot veni din Franța din cauza carantinei

Indignarea popularului artist vine după ce a ieșit la iveală onorariile plătite de Televiziunea Publică pentru un program de Revelion ce a intrat în vizorul CNA-ului, ai cărui membri l-au catalogat drept ”un spectacol grotesc” care a instigat la nerespectarea măsurilor de protecție anti-COVID. De asemenea, a revoltat mulți politicieni. Bugetul alocat parangheliei controversate a fost de 50.000 Euro.

”Nu pot să nu mă întreb, de ce TVR ul a renunțat la serile de teatru. Cum să nu-ți treacă prin minte, mai ales în perioada asta, în care oamenii au nevoie de arta si artiști. TVR ul ar avea resurse să faca asta”, mai scrie Marius Manole.

Gimnastele noastre pot fi foarte sexy! Admirați-le în acțiune, au rămas în formă

Ultimele Articole