McDonald’s stârneşte un val de critici după ce a folosit copii orfani într-o reclamă

Având în vedere că în Africa de Sud milioane de copii sunt orfani, compania McDonald’s a fost acuzată că îşi atrage clienţii exploatând o problemă îngrijorătoare pentru ţara respectivă, relatează dailymail.co.uk.

 

Reclama, care durează un minut, începe cu o angajată a orfelinatului trezindu-i pe copii şi spunându-le să se îmbrace.

 

Cuvintele „Îi ducem pe copii centrului Sakhumzi la un ospăţ surpriză” apar pe ecran, în timp ce micuţii aleargă entuziasmaţi după un autobuz.

 

Copiii zâmbesc şi bat din palme în timpul drumului spre McDonald’s, după oprirea autobuzului repezindu-se către uşa fast-food-ului. Apoi, fiecare copil este surprins ţinând în mână o îngheţată McFlurry.

 

După ce pleacă de la McDonald’s, copiii ajung la un azil de bătrâni, acolo unde împart desertul cu persoanele în vârstă. Micuţii primesc, la schimb, îmbrăţişări din partea vârstnicilor.

 

Reclama se încheie cu mesajul: „Fiecare are nevoie de puţină fericire”.

 

 

Spotul publicitar, care a primit premiul de „cea mai bună reclamă TV a McDonald’s din 2012/2013”, nu este difuzat decât în Africa de Sud.

 

Reacţiile celor care au văzut reclama au fost deopotrivă pozitive şi negative. „Înduioşător, dar cu avertismentul că aceşti copii şi bătrâni se vor întoarce la vieţile lor. Întrebarea mea este: unde vei fi tu mâine, McDonald’s”, spune o persoană care a văzut clipul, în timp ce o alta răspunde: „Minunat, cui îi pasă unde va fi McDonald’s… copiii şi pensionarii par că s-au distrat”.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed