MV Agusta Rivale cea mai frumoasă motocicletă din lume

În ciuda crizei care a redus piaţa moto la aproximativ jumătate din volumul înregistrat înainte de 2008, atenţia publicului pare a nu se fi diminuat. Nu mai puţin de 510.560 de vizitatori au trecut pe la Fiera Milano Rho în cele patru zile. Dintre aceştia, 39.245 au fost specialişti din domeniu, iar 5.720 au fost jurnalişti.

 

Cei 1.053 de expozanţi din 35 de ţări au împărţit un spaţiu expoziţional de peste 130.000 de metri pătraţi.

 

Printre noutăţi trebuie menţionate noul Ducati Hypermotard, dar şi versiunea R a lui 1199 Panigale, MV Agusta Rivale 800, BMW F800GT, noua generaţie a lui Triumph Daytona 675/675R, Moto Guzzi California motocileta care s-a revizuit din temelie după mai bine de 40 de ani de fabricaţie fără modificări majore sau seria de modele Honda cu motor de 500 cmc. Nu trebuie uitate nici BMW R1200GS sau KTM 1190 Adventure, chiar dacă debutaseră deja cu o lună înainte la salonul moto de la Koln (Intermot).

 

Dintre toate aceste bijuterii pe două roţi, vizitatorii au ales ca „regină a balului” MV Agusta Rivale 800, primul maxi-motard al casei din Varese. Mai mult de o treime din cei 15.000 de votanţi (35,5%) au ales Rivale ca „cea mai frumoasă motocicletă a salonului”.

 

Pe locul secund s-a plasat un al maxi-motard italian, Ducati Hypermotard, care adoptă un motor răcit cu lichid derivat din cel de la Ducati 848, în locul celui răcit cu aer preluat de la Monster. Hypermotard a atras votul a 22,9% dintre vizitatori.

 

Pe locul al treillea topul preferinţelor vizitatorilor s-a plasat BMW R1200GS, primul modelul echipat cu boxer răcit cu lichid în istoria de 90 de ani a boxerelor bavareze. Adventure-ul german a obţinut 15,5% din voturi.

 

MV Agusta a câştigat titlul de „cea mai frumoasă motocicletă” şi în 2010, cu F3 675, modelul din care a derivat şi Rivale, dar în 2011, Ducati 1199 Panigale a fost în topul preferinţelor vizitatorilor.

 

Vespa 946 a obţinut abia 3,8% dintre voturi. Prima japoneză în acest top este Honda CB1100, nakedul retrio care vine în Europa după 2 ani de la debutul comercial din Japonia.

 

Performanţa salonului moto italian este remarcabilă, mai ales prin prisma situaţiei dificile în care se află piaţa moto europeană. Numărul mare de vizitatori dă speranţe pentru o revenire a pieţei după cei patru ani de scădere continuă, în care piaţa italiană a piedut mai mult de jumătate din volum. Pentru comparaţie, Salonul Auto de la Paris, cel mai mare salon din lume a atras 1,2 milioane de vizitatori.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed