Nestle s-a protejat de inflaţie în primul trimestru prin majorarea preţurilor plătite de consumatori pentru produsele sale

Invazia Rusiei în Ucraina a forţat companiile de bunuri de larg consum să îşi regândească strategia pe piaţa rusă, în timp ce creşterea costurilor pentru energie şi mărfuri ameninţă profitabilitatea grupurilor alimentare.

Dar, până acum, Nestle, care include mărci binecunoscute precum cafeaua Nescafe şi ciocolata KitKat, a reuşit să transfere costurile mai mari asupra clienţilor.

„Am mărit preţurile într-o manieră responsabilă şi am observat o cerere durabilă din partea consumatorilor. Costurile continuă să crească brusc, ceea ce va necesita stabilirea preţurilor şi acţiuni de atenuare pe parcursul anului”, a spus compania.

Grupul cu sediul în Vevey, pe lacul Geneva, a confirmat că se aşteaptă ca vânzările organice să crească cu aproximativ 5% în acest an, cu o marjă de profit operaţional între 17% şi 17,5%, comparativ cu 17,4% în 2021.

Grupul francez Danone şi-a menţinut neschimbate obiectivele financiare, miercuri, după ce vânzările în termeni comparabili au crescut cu 7,1% în primul trimestru.

La Nestle, vânzările organice, care exclud fluctuaţiile valutare şi fuziunile şi achiziţiile, au crescut cu 7,6%, depăşind o prognoză medie de 5,0% într-un consens compilat de companie, datorită creşterilor de preţ cu 5,2%.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed