În funcţie de abonamentul Pinguin ales, clienţii primesc între 400 şi 1.100 de minute în reţea pentru apeluri către alte numere decât cele din grupul favorit şi între 100 şi 200 minute pentru apeluri către alte reţele naţionale.
„Lansarea celui de-al patrulea plan tarifar în portofoliul de abonamente face parte din strategia care stă la baza conceptului de segmentare a ofertelor în funcţie de necesităţile actuale de comunicare ale clienţilor. Am creat noile abonamente după ce am analizat sugestiile clienţilor noştri, care indicau convorbirile nelimitate cu cei dragi drept una dintre cele mai dorite caracteristici ale unui plan tarifar”, a declarat Bianca Bărdaş, consumer marketing manager-postpay Orange România.
Orange România are peste 10 milioane de clienţi şi face parte din grupul France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 190 de milioane de clienţi pe cinci continente.
Veniturile Orange România în primele nouă luni ale acestui an au cumulat 800 de milioane de euro, dintre care 269 milioane de euro au fost obţinute în trimestrul al treilea.
Pentru a fi mai aproape de tine, MONEY.ro a eliminat obligativitatea înregistrării pe site pentru comentarii. Acum îţi poţi exprima opiniile pe portalul MONEY.ro mult mai uşor. Comenteaza şi tu!