Pe trend-ul viitorului

Interviu cu Dragos Cazan, creative director si Bogdan Lupu, general manager VioletViolet este in momentul de fata una dintre agentiile locale care a inteles extrem de bine lectia pozitionarii si a bataliei pe acel teren pe care poate castiga. « Decat codas la oras, mai bine in satul tau fruntas » a spus Creanga, fara sa stie ca va fi parafrazat de Kotler, Trout, Ries &co. Bogdan Lupu nu vrea sa construiasca una dintre multele agentii care sa conteze in lupta cu multinationalele, ci vrea sa lupte pentru topul agentiilor locale. Daca va reusi sau nu, ramane de vazut. Pana atunci, putem spune ca « viitorul suna bine », sau varianta up-grade : « noi facem viitorul ».IQads.ro: Care este pre-istoria Violet, inainte de a exista ca entitatea pe piata de advertising, printre jucatorii cunoscuti? Cum s-a ajuns la constituirea ei? Cine au fost oamenii care au pus primele caramizi la temelia Violet si care au fost planurile cu care au plecat la drum? Ce si-au propus? A existat o echipa de parteneri sau o singura persoana? Bogdan Lupu: Agentia s-a nascut destul de ciudat, in sensul ca nu a fost o intentie serioasa.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed