Probe finale de rezistenţă la podul Basarab

Rezultatele probelor vor fi analizate în câteva zile, săptămâna aceasta. Edilul-şef a mai spus că, după inaugurare, tramvaiele vor circula pe pod, însă nu vor opri în staţia de pe acesta, deoarece nu sunt gata încă lifturile care să urce călătorii pe peron.

 

În prima zi de verificare a rezistenţei podului, sunt programate patru probe, cu şase tramvaie, 14 camioane şi o încărcătură maximă de 826 de tone. Marţi, vor fi realizate tot patru probe, cu 12 tramvaie, 32 de camioane şi o încărcătură maximă de 1.828 de tone, iar miercuri vor fi făcute ultimele două probe, cu 13 tramvaie, 23 de camioane şi o încărcătură maximă de 1.467 de tone.

 

Inaugurarea pasajului suprateran Basarab din Capitală fusese anunţată pentru martie, însă a fost amânată, pentru a se realiza noi teste de rezistenţă a construcţiei. Primarul general a explicat că una dintre cerinţele proiectantului este aceea de a se realiza încercări şi cu tramvaie, nu doar cu maşini.

 

Potrivit municipalităţii, senzorii de seism vor putea fi montaţi pe pod după finalizarea celorlalte lucrări. Podul va avea şi senzori de mişcare, cu rolul de a monitoriza traficul, urmând ca pe ecranele montate la intrare să fie afişat timpul aproximativ de traversare.

 

Construit pentru a fluidiza traficul, pasajul suprateran Basarab va face legătura între bulevardul Nicolae Titulescu, în apropierea Gării de Nord, şi bulevardul Vasile Milea, existând şi bretele de legătură cu Şoseaua Grozăveşti.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed