Împreună, businessurile conduse de cei cinci români se ridică la circa 30 mld. euro anual în total.
Ei se alătură altor zeci de români din băuturi, dulciuri, construcţii, auto, cosmetice sau modă care sunt numiţi fie pe poziţii de directori generali, fie la conducerea departamentelor financiare, de marketing sau vânzări, în alte ţări. Managerii români sunt din ce în ce mai bine văzuţi în străinătate, având experienţă pe o piaţă care în ultimii ani a crescut foarte mult, dar unde sunt şi foarte multe provocări în calea dezvoltării unui business.
În plus, românii sunt tot mai atraşi de funcţii în străinătate, ies din zona de confort şi aleg dezvoltarea carierei şi nu stabilitatea jobului, aşa cum se întâmpla în urmă cu câţiva ani. Iar organizarea operaţiunilor companiilor pe regiuni cu un singur sediu central şi mai multe sedii subordonate permite tot mai mult cunoaşterea altor pieţe, nu doar cea cu care managerii erau obişnuiţi.
Continuarea pe ZFCorporate