Unde este concurenţa? Diferenţe de 60% între cel mai scump şi cel mai ieftin lapte

Specialiştii pun aceste diferenţe mari de preţuri, de până 60% între diferite branduri de lapte, pe sea­ma po­li­ticii de preţ a comerciantului, pe seama costu­rilor de producţie şi a cheltuielilor de marketing. Este destul de ne­uzual ca pe o piaţă să fie diferenţă atât de mare între preţul la acelaşi produs cu aceleaşi carac­teris­tici, mai ales pentru mărfuri precum laptele sau benzina de exemplu. La benzină diferenţa de preţ este de 5-6%. Albalact, liderul industriei lactatelor, nu  a dorit să explice, la solicitarea ZF, de ce laptele său este mai scumpe decât laptele altor jucători din piaţă. „Din păcate, nu suntem în măsură să comentăm preţurile finale de raft pentru produsele comercializate de retaileri, cu atât mai puţin prin comparaţie cu alte produse.“

 

Articolul integral pe ZFCorporate

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed