Companiile care oferă angajaţilor abonamente medicale la clinicile private din România trebuie să urmărească şi calitatea, nu doar cel mai mic preţ, iar suma de 10 euro lunar pentru un abonament medical nu este suficientă pentru a acoperi nevoile unui abonat, a spus Wargha Enayati, acţionar principal al Intermedica şi preşedintele diviziei de sănătate din cadrul Coaliţiei pentru Dezvoltarea României, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
„Furnizorii de abonamente medicale au intrat în jocul de preţ mic. Companiile nu caută calitate, ci preţul mic. Cu 10 euro nu poţi să acoperi nevoile unui abonat, companiile trebuie să caute calitatea, nu pot să ceară servicii de lux cu 10 euro. Un abonament medical este mai ieftin decât unul la sală. Abonamentele trebuie rafinate, să existe servicii prioritare, să fie un medic personal”, a spus Wargha Enayati, medicul care a fondat reţeaua medicală privată de sănătate Regina Maria, unul dintre cei mai mari jucători din sectorul privat de sănătate. În România în acest moment sunt peste 1 milion de abonamente medicale la clinici private. O companie cumpără abonamente pentru angajaţii săi, în medie în valoare de 10 euro, deoarece clinica privată oferă servicii de medicina muncii sau servicii pe partea de clinică.
Articolul integral pe ZF.