Vedetele noastre vând energizante! Românii beau din ce mai multe băuturi energizante și asta le-a adus contracte bănoase câtorva sportivi și cântăreți locali. Adi Mutu, Sandu Lungu, Cristina Neagu ori sexoasa Ruby îți zâmbesc mai nou și pe cutii de băuturi pentru persoane hiperactive.
O piață de miliarde de dolari la nivel global, băuturile energizante au devenit preferatele tinerilor români. Cei mai importanți producători de profil s-au asociat cu personalități publice în trend, cu care se identifică ai noștrii consumatori pe care vedetele de pe etichete îi fac să se simtă ”cool”.
Vedetele noastre vând energizante! Fostul mare fotbalist Adrian Mutu, actualul selecționer al naționalei fotbal tineret a României și-a lansat recent propria linie de băuturi energizante ce se găsesc la raft cu denumirea ”Fenomeno by Adrian Mutu”. Contractul este semnat cu un producător polonez, ”energy drink-ul” fiind produs de un fost stelist. Este vorba de fotbalistul Pawel Golansk ce a jucat și în România.
Robert de Niro a sărăcit. Pandemia și nevasta sunt de vină. ”Este obligat să muncească!”

Vedetele noastre vând energizante, o piață de miliarde de euro! Cristina Neagu are cel mai bun contract
Cel mai ”premium” contract îl are Cristina Neagu care a intrat în galeria exclusivistă a personalităților sportului aflate sub contract cu cel mai popular producător de băuturi energizante la nivel global.
După exemplul lui Bruce Willis și Mike Tyson ale căror băuturi energizante sunt și pe piața românească, puternicul luptător Sandu Lungu și-a scos propria băutură energizantă. La 150 kilograme, simpaticul sportiv, fost campion mondial la judo spune că puterea sa e și în sticlă.”A ieșit o băutură nesperat de bună. Nu dă palpitații sau acid, e fără taurină și cofeină. Este produsul meu. L-am făcut cu cu ce mi-am dorit eu, vitamine și ginseng. Băutura poate fi consumată indiferent ce religie aveți”, a declarat pentru Money& People luptătorul supranumit ”Muntele Bihorului”. Sandu Lungu ne asigură că, zilnic, consumă fără probleme circa 3 doze.
Cea mai ”exotică” vedetă aflată pe eticheta unei băuturi energizante este sexoasa solistă Ruby, dar și Antonia. Având și un tatuaj aparte, un tigru într-o zonă intima, felina este chiar simbolul brandului pe care Ruby s-a asociat. “Ruby este un endorser modern, popular, un trend setter. Apelarea la un endorser feminin este o abordare originală, curajoasă, diferențiatoare pe piața de energizante”, a declarat Mihaela Grelus, director de marketing responsabil de contractul de imagine semnat cu populara artistă. Contractele sunt pe măsura popularității vedetelor noastre vând energizante!