Vincon Vrancea a lansat vinarsul Miorita, printr-un “Testimonial”sub semnatura Violet Advertising

Spotul vrea sa puna in evidenta faptul ca produsul este un vinars invechit timp de 12 ani, acesta fiind motivul pentru care a primit clasificarea XO. Spotul arata acest fapt intr-un mod neobisnuit. Prima parte a spotului este construita in mod intentionat ”misleading”. Astfel ceea ce pare a fi un criminal in serie cu intentii macabre se dovedeste a fi un specialist Vincon pasionat de munca sa, munca ce se materializeaza in producerea unui vinars de calitate.“Inca de la inceput, perspectiva realizarii acestui spot m-a incitat foarte tare. In primul rand a fost faptul ca imi place enorm teatrul (si acest spot are o extrem de mare componenta teatrala) si, in al doilea rand, ideea de a cocheta cu Hanibal Lecter („Tacerea mieilor” fiind unul dintre filmele preferate ale adolescentei mele).

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed