Surpriză majoră de la eMag: Retailerul online ATACĂ piața băncilor cu un card de credit

 

„Ne dorim să lansăm, prin intermediul eMAG Marketplace, categoria de turism. Ne vom concentra pe pachete turistice şi ne dorim să vindem şi casco, prin intermediul eMAG Marketplace”, a spus Tudor Manea, citat de ZF.ro.

 

eMAG va ajunge la peste 600 de puncte de livrare în parteneriat cu Poşta Română şi va extinde reţeaua de showroom-uri din ţară, până la finalul anului 2017. De asemenea, eMAG va extinde la nivel naţional şi serviciul de livrare în două ore în oraşele cu showroom şi va introduce opţiunea de livrare pe intervale orare, inclusiv în week-end.

 

„În vară ne dorim să lansăm, iniţial, pentru Bucureşti, un serviciu prin care clienţii îşi pot alege ora de livrare – un interval de trei ore, disponibil pe toate categoriile de produse vândute de eMAG”, a anunţat Manea. Preţul care ar urma să fie plătit de clienţi pentru a beneficia de acest serviciu va fi de 18-22 de lei, a adăugat Iulian Stanciu, directorul general eMAG.

 

În ceea ce priveşte creşterea companiei, aceasta este estimată să treacă de 20%. „Parte din creştere e ajutată de piaţă, anul trecut a fost o creştere de 20% din perspectiva consumului. Anul ăsta, consumul va avea o creştere de 10%. Anul ăsta o să creştem cu peste 20%”, spune Stanciu.

 

Anul acesta, oferta eMAG va ajunge la aproximativ două milioane de produse prin diversificarea unor categorii care atrag tot mai mulţi clienţi online: home & deco, auto, bricolaj, articole pentru copii şi jucării, sport şi fashion. La finalul anului 2016 erau 1,3 milioane de produse active, iar pentru finalul anului 2017 numărul produselor active este estimat să ajungă la două milioane.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed