Agentia Cohn&Jansen a lansat campania Internetics 2005 “Nu face site-uri cu necunoscuti!”

Agentia Cohn&Jansen a realizat campania de advertising care promoveaza evenimentele din cadrul Festivalului de Comunicare Digitala Internetics 2005.Campania reia conceptul de anul trecut – “Nu face site-uri cu necunoscuti!”. Executiile sunt din nou indraznete, prezentand imagini din interiorul unei false agentii de web design, in care toti angajatii au fata acoperita cu un ciorap, semn al necunoscutului si al ilegalitatii.Intrebat fiind cine sunt “necunoscutii” din concept, Andrei Cohn a raspuns: “Necunoscutii nu sunt neaparat infractori. Nu vreau sa jignesc pe nimeni. Prin campanie ne adresam clientilor si riscului pe care si-l asuma atunci cand lucreaza cu un necunoscut. Festivalul le ofera atat lor cat si participantilor un certificat de garantie.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed