Agenţia de turism Eturia estimează o cifră de afaceri de 20 milioane euro pentru 2022. Cofondator: După pandemie, am observat o dorinţă de explorare a destinaţiilor mai îndepărtate şi alocarea unei perioade de şedere mai lungi

”Anul acesta am sărbătorit 15 ani de Eturia. Dacă ar fi să transpunem întreaga perioadă în cifre, am avut peste 80.000 de clienţi, care au ales cel puţin o dată serviciile noastre, am creat peste 55.000 de vacanţe în 160 de ţări ale lumii şi am totalizat cam 110 milioane euro încasări”, a declarat pentru News.ro Daniela Shah, cofondator Eturia.

Ea afirmă că, în pandemie, oamenii au continuat să călătorească, atât cât a fost posibil.

”După 2020, nu doar piaţa de turism s-a modificat, dar cred că noi toţi ne-am schimbat indiscutabil, la fel şi lumea din jurul nostru, astfel că, implicit, a fost remodelat comportamentul consumatorului. În Eturia, încă de la înfiinţare, ne-am adresat turiştilor dornici de a calatori, curioşi să descopere lumea şi experienţele la care îi poate expune fiecare destinaţie în parte. În pandemie, pentru că ne-am numărat printre cei curajoşi, gata să inoveze şi să îşi asume riscuri într-o perioadă dominată de incertitudini, clienţii noştri au continuat să călătorească, atât cât a fost posibil”, a adăugat ea.

Oferta Eturia include, de la circuite de grup cu însoţitor, care au plecări în date fixe, sau circuite Share a Trip, un concept marca Eturia, până la programe personalizate, de genul circuitelor self-drive sau cu rulota.

”Cele mai dragi nouă sunt circuitele complexe, în care turistul, alături cu un consultant cu experienţă, decide în ce perioadă vrea să meargă într-o destinaţie, cât doreşte să stea şi ce vrea să viziteze acolo. Desigur, turiştii nostri aleg şi vacanţe mai statice, de genul sejur plajă, sejur oraş şi plajă sau sejur cu familia”, adaugă Daniela Shah.

Ea spune că a observat o dorinţă de explorare a destinaţiilor mai îndepărtate şi alocarea unei perioade de şedere mai lungi, acest lucru fiind mai uşor de realizat acum, mai ales din prisma clienţilor cu job-uri de la distanţă.

”În medie, un client Eturia are minimum 2 vacanţe pe an pentru care alocă resurse financiare diferite, în funcţie de momentul călătoriei şi destinaţie, dar putem identifica un buget mediu de 3.000 euro/pachet. Anul acesta, am observat o flexibilitate şi disponibilitate mai mare pentru călătorii, iar pentru unii dintre clienţii noştri numărul de vacanţe a ajuns la 3 sau 4/an”, precizează Daniela Shah.

Reprezentantul Eturia afirmă că a fost bine primită redeschiderea destinaţiilor recunoscute din Asia.

”Am remarcat acest lucru după afluxul important de cereri pentru această parte a lumii. Adevărul este că eram şi noi nerăbdatori să relansăm pachete de vacanţă pe destinaţii ca Malaezia, Thailanda, Indonezia. Ne aşteptăm ca scenariul de creştere în care ne aflăm în acest moment să fie unul de lungă durată şi să ne majorăm cota de piaţă. Până la urmă toţi jucătorii din industrie mizează pe această tendinţă în condiţiile unei cereri crescute pentru vacanţe. Ne dorim foarte mult ca experienţele clienţilor să crească în valoare, mizăm pe vacanţe tot mai complexe, aşa că aş prefera să dau un răspuns mai degrabă legat de obiectivul nostru de creştere a business-ului Eturia cu 50% comparativ cu 2019, un an care este mai util şi relevant să fie luat în calcul, comparativ cu ultimii doi ani”, declară Daniela Shah.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed