Andreea Marin topless şi revolta de la Chişinău, în topul materialelor online

Indiferent de specificul site-ului de ştiri, fie tabloid, fie quality, subiectele despre intimitatea vedetelor asigură un trafic consistent. Potrivit datelor oferite de mai multe site-uri de ştiri, Mihaela Rădulescu conduce în topul celebrităţilor a căror viaţă interesează utilizatorii români de internet. "Mihaela Rădulescu este un subiect în sine, este un nume care «vinde» orice dacă se află în titlu”, a explicat Iulian Enache, redactorul-şef al site-ului cotidianul.ro.

În perioada 2008-2009, mărturiile Mihaelei Rădulescu despre despărţirea de Elan Schwartzenberg au ocupat poziţia secundă în topul celor mai vizualizate articole de pe cotidianul.ro. Tot Rădulescu "vinde” cel mai bine şi pe click.ro, corespondentul online al tabloidului Click!, şi pe jurnalul.ro, site-ul ziarului quality Jurnalul Naţional, cu precizarea că articolele în care vedeta a asigurat succesul au fost exclusivităţi. Potrivit lui Daniel Nazare, directorul editorial al Diviziei Internet din cadrul Adevărul Holding, Mihaela Rădulescu este un subiect de interes pe orice tip de site, diferenţa derivând din abordare. "În topul accesărilor de pe adevarul.ro se află un material despre povestea de succes a vedetei, cu menţiunea că am încercat să avem o abordare mai quality, interesantă pentru publicul nostru”, a spus Nazare.

Unul dintre cele mai vizualizate materiale online postate de site-urile de ştiri în ultimii doi ani este însă unul despre Andreea Marin. Imaginile care o înfăţişează topless pe plaja din Nisa au fost vizualizate pe site-ul cancan.ro de circa 1,6 milioane de ori, cu 1,2 milioane de vizite unice. În topul cancan.ro se află şi articolul despre bătaia încasată în plină stradă de Andreea Spătar. Pe lângă subiectul în sine, Mihai Oprea, content manager la Cancan Online, leagă succesul celor două materiale de faptul că au fost exclusivităţi şi au fost însoţite de galerii foto şi video.

Tot o vedetă, dar internaţională, a adus cele mai multe vizualizări pe site-ul stirileprotv.ro. Anunţul morţii lui Michael Jackson a avut circa 760.000 de vizite pe site, potrivit reprezentanţilor stirileprotv.ro.

Sexul şi imaginile asigură succesul

Articolele despre sex, mai ales însoţite de imagini şi video, prind foarte bine în rândul internauţilor români. Cele mai vizualizate articole de pe libertatea.ro, în perioada 2008-2009, sunt imaginile de la Eros Show şi o filmare XXX cu Sexy Brăileanca. În perioada analizată, pe cotidianul.ro a "prins" cel mai bine o captură video în care unul dintre personaje s-a insinuat a fi Ana Birchall, fost secretar executiv al PSD, articol ce a atras peste 75.000 de vizualizări. Ulterior, Birchall a acţionat în instanţă publicaţiile care au preluat captura.

Site-urile de ştiri reuşesc însă să atragă cititori şi prin articole serioase, cu impact social sau care transmit emoţii puternice. Un articol actualizat permanent despre revolta de la Chişinău a avut cele mai multe vizualizări, în perioada analizată, pe hotnews.ro. Cristian Pantazi, redactorul-şef al hotnews.ro, a legat succesul articolului de faptul că a adunat o emoţie uriaşă din partea publicului şi a beneficiat de mediatizare în reţeaua Twitter. Un articol similar se află şi în topul site-ului stirileprotv.ro. Pe de altă parte, imaginile cu atacul asupra handbalistului Marian Cozma au înregistrat cel mai mare trafic pe realitatea.net. Imaginea României şi a turismului autohton la nivel internaţional se numără printre subiectele care au avut vizualizări consistente pe evz.ro.

Potrivit reprezentanţilor site-urilor de ştiri, calitatea de exclusivitate şi conţinutul video sau foto propulsează semnificativ un articol în topul preferinţelor utilizatorilor, indiferent că este vorba de site-ul unui ziar sau al unei televiziuni.

În plus, în afară de subiect în sine, popularitatea unui articol este influenţată şi de alţi factori. Indexarea bună în motoarele de căutare contribuie şi ea la succesul unui articol, spune Iulian Enache. "Traficul unui site de ştiri dintr-o zi nu vine doar din subiectele la zi, mai sunt şi cele căutate de cititori pe motoarele de căutare”, a explicat Enache. În plus, poziţionarea pe site şi promovarea joacă un rol important, a declarat, la rândul lui, Laurenţiu Ciornei, director editorial al Diviziei Online a Ringier România. În acest sens, echipa lucrează la un nou format al site-ului evz.ro, în care cele mai importante ştiri vor fi mult mai vizibile.

Datele despre cele mai vizualizate articole provin exclusiv de la reprezentanţii acestora.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed