“APARA-TE IMPOTRIVA DISCRIMINARII” cu McCann

McCann/Creative Services a realizat campania sociala “APARA-TE IMPOTRIVA DISCRIMINARII”, proiect initiat de Agentia de Monitorizare a Presei – Academia Catavencu si finantat de Fundatia pentru o Societate Deschisa.“Principalul scop al campaniei a fost promovarea Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) si a principiilor non-discriminatorii. Desi in Romania sunt foarte multe categorii discriminate, le-am ales pe cele mai reprezentative cinci, criteriile fiind vulnerabilitatea lor la discriminare. Astfel, campania media s-a concentrat pe: discriminarea femeilor, a romilor, discriminarea pe criterii de orientare sexuala, a persoanelor cu disabilitati si a discriminarii pe criterii de varsta” – declara Ciprian Necula, coordonatorul proiectului din partea Agentiei de Monitorizare a Presei – Academia Catavencu.Obiectivele campaniei de contientizare “APARA-TE IMPOTRIVA DISCRIMINARII” sunt evidentierea prezentei fenomenului discriminarii in peisajul social romanesc actual – prin identificarea principalelor 5 categorii discriminate, dar si prin semnalarea faptului ca exista o legislatie in vigoare care pedepseste actul discriminatoriu si prin indrumarea victimelor discriminarii catre CNCD.“Asteptam ca persoanele discriminate sau martorii actelor de discriminare sa refuze “normalitatea” acestor acte si sa reactioneze prin apelul la CNCD”, adauga Ciprian Necula.Aceasta campanie a avut mai multe componente.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri