Brand-urile trebuie sa invete sa supravietuiasca pe internet

Miercuri, 23 iunie, la Muzeul National de Arta Contemporana din Bucuresti, s-au desfasurat evenimentele din cadrul celei de-a doua zile a Festivalului de Comunicare Digitala Internetics 2005.Cele 2 conferinte si 3 workshop-uri s-au adresat oamenilor de marketing si comunicare si au vorbit despre exigentele la care trebuie sa se supuna comunicarea brand-urilor si a companiilor, in conditiile in care internetul a devenit o componenta din ce in ce mai importanta in viata consumatorilor. Astfel, ziua a fost deschisa de conferinta „Cum sa iti transformi site-ul intr-un instrument de marketing eficient”, oferita de Zapp, partenerul oficial al Internetics. Discutia a fost moderata de Dragos Stanca (Publimedia International), iar vorbitorii care au sustinut prezentari au fost: Robert Redeleanu (Zapp), Marius Deak (Green Pixel), Radu Ionescu (Kinecto), Serban Goran (StarCom) si Daniel Vatcu (Quadrant Interactive).In opinia lui Robert Redeleanu, oamenii de marketing romani folosesc inca internetul ca un mediu aditional, si pierd din vedere avantajele competitive semnficative pe care le-ar putea obtine.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed