Business Standard lansează versiunea 4.0

0

Într-un format mai mare, cu un layout clar, aerisit, ordonat si foarte usor de urmarit, Business Standard se adapteaza astfel nevoilor cititorilor sai: informatii economice usor de parcurs si de asimilat. Noul layout al paginilor pune in valoare continutul prin culoare, font si o serie de alte elemente grafice cu puternic efect vizual. Alegerea fontului, Guardian, considerat cel mai bine construit din lume, marcheaza o premiera: Business Standard este prima publicatie din lume care foloseste acest font dupa The Guardian insusi.

Pe langa schimbarile de design, cotidianul de afaceri propune o structura mult mai clara si simplificata a continutului. Fiecare pagina cuprinde rubrici dedicate, menite sa satisfaca nevoia de informare punctuala si sa aduca, sintetic, cele mai importante informatii in atentia cititorilor. Ziarul are 16 pagini si este impartit in doua caiete. Primul caiet cuprinde paginile de news, macroeconomie, banci, piete capital, finante personale si pagina de limba engleza. Cel de-al doilea caiet cuprinde pagina de industrii, companii, piata muncii, pagina de media, pagina de IT&C si opinii.

Sectiunea saptamanala Antreprenor revine de asemenea intr-un format nou, mai dinamic, construit pentru o audienta tanara si pragmatica. Stucturat in opt pagini, Antreprenor continua sa puna accent pe informatii utilitare si solutii practice, dar, totodata, extinde aria de subiecte relevante atat pentru antreprenori cat si pentru angajatii lor. Consultantii Antreprenor vor raspunde in fiecare luni in paginile ziarului intrebarilor cititorilor, dar si utilizatorilor antreprenor.net. Astfel, Antreprenor ramane un produs media integrat al carui continut editorial se regaseste atat in online (www.antreprenor.net) , dar si pe TV, proiectul fiind sustinut de televiziunea de business The Money Channel, printr-o emisiune dedicata.

„Intr-un nou layout si o abordare mai indrazneata si mai critica a subiectelor, Business Standard trece la nivelul urmator. La doi ani de la aparitie, Business Standard a trecut, asa cum era si firesc, printr-un proces de upgrade, atat la nivel vizual cat si la nivel de continut. Concret, schimbarea de continut este acompaniata de un format mai mare, full color si cu o identitate vizuala inovatoare aflata cu doi pasi inaintea oricarui competitor. Noutatile de continut sunt pagina de macroeconomie, cea de finante personale, precum si sectiunea dedicata opiniilor. Business Standard aduce in fiecare zi subiectele importante pentru cititorii nostri, identificate printr-o interactiune constanta”, declara Radu Soviani, redactor sef Business Standard.

Andreea Rosca, Publisher Divizia Business Print Realitatea-Catavencu, vorbeste despre noua abordare editoriala, care va pune accent pe patru elemente strategice: continut pozitionat clar in agenda zilei, atitudine si analiza critica, o abordare editoriala din perspectiva interesului audientei pentru subiecte si plasarea stirilor economice interne in contextul regional si global. “Vom scrie despre acele evenimente din economie care au impact asupra standardului si costurilor de viata ale cititorului, despre acele subiecte economice care le livreaza cititorilor informatii utile si actionabile si vom incerca sa explicam cauzele care conduc la actuala desfasurare a evenimentului tratat. Continutul se va raporta in permanenta la situatii similare din alte state si va analiza impactul pe care il presupun acestea pentru piata interna. Totodata, ne-am propus sa umanizam continutul, plasand omul in mijlocul actiunii si privindu-l drept driverul evenimentelor economice”, mai spune Andreea Rosca.