Nu mai puțin de 40 milioane de euro a oferit Guvernul pentru ”informarea corectă a populației privind metodele de prevenire a infectării cu noul COVID-19”. Conform paginademedia, trei agenții de publicitate s-au ocupat de conceptul spoturilor publicitare ale campaniei, iar costul total de creație ar fi ajuns la 283.000 de euro.
Pentru posturile TV, radio, print și publicații online, bugetul maxim alocat a fost de 40 de milioane de euro, prag care nu va fi însă atins, conform aceleiași surse, din motive care țin de audiența realizată.
Un cunoscut solist a murit chiar de ziua lui! Folkul românesc este în doliu
Cea mai mare parte a banilor au încasat-o companiile care dețin și posturi de televiziune. Este vorba de 15 milioane de euro, bani pe care îi vor încasa în total. Jumătate din suma menționată a fost deja facturată.
Pentru multe organe de media, afectate de efectele pandemiei, presa scrisă, online, televiziunile sau radiourile și-au văzut mult diminuate veniturile din publicitate. Guvernul României a decis să sprijine domeniul prin respectiva campanie publicitară, plătită de la bugetul de stat. Oferta Guvernului a fost și refuzată de multe publicații care nu s-au înscris la acest proiect de finanțare.