Cele mai creative agentii independente din Romania nu participa la Ad’Or

NextCap, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen si Headvertising nu participa la aceasta editie a lui Ad’Or, festivalul de creatie publicitara organizat de RAAA. Cele 4 agentii, membre ale RAAA vor astfel sa atraga atentia inca o data asupra starii acestei competitii, care, in opinia lor, nu isi mai indeplineste de mult menirea initiala.“Uitandu-ma in dictionar, banuiala mi-a fost confirmata: „Citius, Altius, Fortius” se traduce „Mai tupeist, Mai alunecos, Mai smecher” spune Octav Gheorghe, asociatul Alinei Gavrila, referindu-se la spiritul competitional ce guverneaza inscrierile la acesta editie a festivalului. Costin Popescu, directorul de creatie si unul din cei doi parteneri ai agentiei Cap e ingrijorat si de efectul pe care actuala forma de desfasurare al festivalului il are la nivelul intregii piete: “Ca Ad’Or creeaza monstri e deja o certitudine, dar ce-i mai grav este ca victimele sale provin si din randurile clientilor, care sufera mutatii generate de febra festivalului.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed