NextCap, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen si Headvertising nu participa la aceasta editie a lui Ad’Or, festivalul de creatie publicitara organizat de RAAA. Cele 4 agentii, membre ale RAAA vor astfel sa atraga atentia inca o data asupra starii acestei competitii, care, in opinia lor, nu isi mai indeplineste de mult menirea initiala.“Uitandu-ma in dictionar, banuiala mi-a fost confirmata: „Citius, Altius, Fortius” se traduce „Mai tupeist, Mai alunecos, Mai smecher” spune Octav Gheorghe, asociatul Alinei Gavrila, referindu-se la spiritul competitional ce guverneaza inscrierile la acesta editie a festivalului. Costin Popescu, directorul de creatie si unul din cei doi parteneri ai agentiei Cap e ingrijorat si de efectul pe care actuala forma de desfasurare al festivalului il are la nivelul intregii piete: “Ca Ad’Or creeaza monstri e deja o certitudine, dar ce-i mai grav este ca victimele sale provin si din randurile clientilor, care sufera mutatii generate de febra festivalului.
Cele mai creative agentii independente din Romania nu participa la Ad’Or
Articole similare
Parteneri
![Loading RSS Feed](https://www.money.ro/wp-content/plugins/wp-rss-retriever/inc/imgs/ajax-loader.gif)