CFR Călători anunţă că numărul trenurilor Regio-Expres aflate în circulaţie a crescut cu peste 20%, în anul 2024 faţă de anul 2021

”CFR Călători adaptează permanent oferta de servicii pentru a răspunde cât mai bine cerinţelor pasagerilor. Astfel, pentru a oferi accesibilitate unei categorii cât mai mari de pasageri la călătoria cu trenul, compania a introdus în urmă cu 4 ani serviciul Regio-Expres (R-E). Acesta reprezintă o alternativă viabilă între trenurile InterRegio (IR) şi Regio (R), atât în privinţa duratei şi condiţiilor de călătorie, cât şi a tarifelor de transport, oferind condiţii apropiate cu cele ale trenurilor InterRegio (IR) dar la un tarif mai mic. În anul 2024 faţă de anul 2021, numărul trenurilor R-E aflate în circulaţie, a crescut cu peste 20%. Compunerea acestor trenuri este asigurată cu aproximativ 75 de vagoane şi 50 de automotoare”, anunţă compania.

În prezent, trenurile R-E circulă pe următoarele rute: Bucureşti Nord – Braşov; Bucureşti Nord – Craiova; Bucureşti Nord – Piteşti; Bucureşti Nord – Ploieşti; Bucureşti Nord – Mărăşeşti; Târgu Mureş – Deda; Cluj Napoca – Baia Mare; Sibiu – Craiova; Târgu Jiu – Craiova; Craiova – Piteşti; Târgovişte – Titu; Bistriţa Nord – Sărăţel; Sibiu – Caracal; Păuşa – Caracal.

Un bilanţ efectuat la 4 ani de la introducerea în circulaţie a trenurilor Regio-Expres (R-E) demonstrează că decizia oferirii acestui serviciu este factor de atragere a pasagerilor la călătoria cu această categorie de trenuri, ce a generat totodată şi creşterea gradului de mobilitate, precizează compania.

”CFR Călători va menţine în continuare şi va dezvolta acest serviciu, cel puţin până la îmbunătăţirea substanţială a condiţiilor de transport, în special reducerea duratelor de parcurs prin finalizarea lucrărilor de reparaţii la infrastructura feroviară şi finalizarea contractelor de reparaţii şi modernizări ale materialului rulant prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR)”, mai arată compania.

 Biletele în trafic intern pot fi achiziţionate cu anticipaţie: online de pe site-ul companiei; din aplicaţia mobilă “CFR Călători bilete online” (disponibilă în Google Play, App Store şi Huawei AppGallery); de la automatele de vânzare bilete din gări; de la casele de bilete din gări.

”Înainte de urcarea în tren, recomandăm călătorilor să se asigure că au bilet de călătorie, pentru evitarea taxării suplimentare în tren, corespunzătoare rangului de tren şi zonei kilometrice şi/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare”, subliniază compania.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri