De 2X artist. Folcloristul Claudiu Ferko conduce o afacere în domeniul frumuseții feminine

0

Solistul de muzică populară Claudiu Ferko este de 2X artist. Odată pe scenele festivalurilor folclorice, fiind unul dintre cei mai iubiți tineri cântăreți, apoi la salonul său, unde lucrează în domeniul frumuseții feminine.

Artistul deține  unul dintre cele mai longevive business-uri din domeniul frumuseții, din Cluj-Napoca. Cu o experiență de peste 20 de ani în branșă, Claudiu Ferko, ce a cunoscut succesul și în rândul iubitorilor de muzică tradițională prin cîntecul ”Ghiță mi se spune mie”, spune că nu a fost ușor să-și transforme pasiunea în business și că a munci mult pentru ca brandul său să devină un reper în domeniul saloanelor de înfrumusețare.

Ei sunt primii finaliști de la Românii au Talent. Se întrec pentru 120.000 de euro

 

Folcloristul Claudiu Ferko conduce o afacere în domeniul frumuseții feminine

În anul 2000, Claudiu Ferko a participat la un curs de calificare ca și coafor. A început pe cont propriu o afacere ce a crescut, actualmente solistul hairsilist având o echipă mare ce acoperă mai multe servicii: cofură, cosmetică și manichiură.  ”După 5 ani de muncă la aște saloane, am zis „Gata, trebuie să merg pe cont propriu!”. Aveam deja un portofoliu de clienți în spate, pe care mă bazam și asta mi-a dat curajul de a începe propria afacere. Cam așa a început. M-am bazat de clientele mele, deoarece ele reprezentau baza, fundația mea. Atlfel nu cred că aveam curajul să încep”, spune artistul care se îngrijește de imaginea multor colege de scenă din breasla folclorică clujeană.

Când nu mai este cântărețul ”Ghiță” , beauty artistul Claudiu Ferko spune desre succesul său că rețeta sa nu e chiar simplă însă s-a bazat pe seriozitate și pasiune.

Scandal erotic cu un fotbalist de la CFR Cluj! Propunere indecentă pentru o starletă OnlyFans