Copiii cu perspectiva au o sansa in plus cu International House

Agentia United Communications a realizat saptamana trecuta pentru International House o campanie ce promoveaza cursurile de engleza pentru copii. Conceptul campaniei este „Copiii care stiu engleza au o sansa in plus in viitoarea cariera”. Spotul radio de 30” creat pentru International House este un dialog demonstrativ intre invatatoare si elevii sai. Daca micutii Vladut si Tudor raman la clasicele optiuni doctor si inginer, Andreea, personajul principal, isi declara raspicat aspiratiile profesionale intr-o engleza „de invidiat”.Campania s-a desfasurat in perioada 24 ianuarie – 28 ianuarie 2005 pe statiile radio Kiss FM, Europa FM si Radio Guerilla. Echipa de creatie din partea agentiei United Communications care a lucrat la realizarea acestui spot sunt: Dan Cirstea – Strategic Planner, Tudor Jelescu – Creative Director si Ema Ionescu – Copywriter, iar casa de productie cu care s-a lucrat a fost Yama Studio.Mihai Laurentiu Ganj, Managing Director International House, a declarat: “Spotul creat de United Communications, agentia cu care lucram de mai bine de 3 ani, surprinde in mod inedit si amuzant mesajul campaniei International House.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed