Cum pierde economia Romaniei miliarde de lei

CNADNR a anuntat recent ca proiectele autostrazilor Brasov – Bacau, Sibiu – Fagaras, Targu-Mures – Iasi – Ungheni si Bacau – Pascani vor fi amanate cu cel putin un an. In plus, la autostrada Sibiu – Pitesti, noile studii de fezabilitate vor dura 17 luni, ceea ce inseamna ca, in cel mai fericit caz, lucrarile vor demara in 2018, iar termenul de finalizare (2020) nu va fi respectat.

Pe langa existenta unui sistem de autostrazi interconectat, care sa faciliteze masinilor de transport conexiunea cu orasele cheie ale tarii, sunt o serie de proiecte majore de infrastructura care au fost momentan blocate, dar care ar putea scadea considerabil costurile companiilor cu transportul materialelor pe care le produc, ar ajuta, la randul lor distribuitorii de materiale de constructii, iar acest lucru ar face ca, in final, si pretul produselor sa fie mult mai mic decat este in prezent.

 

Citiți mai multe pe wall-street.ro.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed