De ce e retailul un sector important in economia romaneasca

Valoarea pietei de bunuri de larg consum din Romania a fost de 41 de miliarde de euro in 2007, cifrele de afaceri ale principalilor jucatori sunt de ordinul miliardelor de euro, iar acest segment de business incepe sa fie unul dintre principalii angajatori din Romania.

Scopul proiectului este de a prezenta in detaliu si pe teme aplicate intreaga piata de retail alimentar din Romania (supermarketuri, hipermarketuri, cash&carry, discount).

Prima analiza va avea ca tema “Retailul in economia romaneasca” tratand subiecte precum: cosul zilnic, obiceiuri de consum si problemele retailerilor in Romania

A doua analiza se va focusa pe: “Rezultatele financiare ale retailerilor si indicatorii de performanta” tratand subiecte precum: vanzarile pe metru patrat, vanzarile pe angajat, strategii si tendinte in acest sector de business

A treia analiza va avea ca tema “Resursele umane in retail” si se va concentra pe subiecte precum: recrutare, instruire, nivel de salarizare, fluctuatie, de la casier pana la top management.

A patra anliza se va concentra pe: “Tranzactiile facute pe piata de retail”, subiectele fiind: companii cumparate, vindute, tranzactii esuate, posibile preluari pe viitor si finantarea investitiilor de extindere.

Ultima analiza va prezenta conflictul dintre producatori si retaileri,acuzatii, reactii si posibile solutii.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed