DERO vs KETCHUP

…..totul a inceput cu ciorba de burta. A urmat pata de carbuni, iar acum pata de KETCHUP… in noul spot “ DERO”…“Ketchup” este cel de al treilea din seria spoturilor pe tema “DERO scoate cele mai frecvente 99 de pete”, dupa “Ciorba de burta” si “Mina de carbuni”. Intreaga comunicare se axeaza pe aceeasi idee creativa: ”Este bine sa ai un detergent care scoate cele mai frecvente 99 de pete, pentru ca nu stii niciodata cand poti da nas in nas cu una dintre ele”.Daca in primele doua spoturi, rolul hazardului era jucat de o cisterna plina cu ciorba de burta sau de un bunic pierdut in mina de carbuni si adus inapoi de un postas mucalit, de data aceasta, este randul unei realitati cotidiene: blocul de locuinte-fagure, cu diversitatea lui si vecini cu diferite pasiuni.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed