Dolce & Gabbana, boicotat în China. De ce au fost SCOASE produsele din magazine

 

Săptămâna aceasta, compania a postat o serie de filmuleţe publicitare care i-a înfuriat pe mulţi. Aceştia acuză că Dolce & Gabbana “trivializează cultura chineză” şi promovează “stereotipuri negative” în legătură cu China, scrie ProTV.

 

O chinezoaică se chinuie să manânce cu beţişoare produse culinare italieneşti tradiţionale – paste, pizza sau cannoli.

 

Reclama Dolce & Gabbana a aprins spiritele, iar criticile şi protestele au început să curgă – e o ofensă la adresa culturii chineze şi promovează stereotipuri deloc măgulitoare la adresa Chinei, au spus mulţi. Care s-au filmat aruncând la gunoi produse ale brandului de lux sau folosind hainele de firmă pe post de cârpe de praf. Sau la curăţarea toaletelor!

 

Scandalul s-a adâncit şi mai mult în momentul apariţiei unui mesaj – despre care s-a spus că ar fi fost scris de Stefano Gabbana – cu comentarii ofensatoare la adresa chinezilor.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed