GfK: 4 din 10 români folosesc butelia ca sursă de gaze

Dacă 6 din 10 români se declară mulţumiţi de serviciile furnizorului de gaze naturale, 11% din populaţie sunt nemulţumiţi în principal din cauza preţurilor mari, din cauza presiunii scăzute,  dar şi a procesului de facturare perceput ca neclar şi existenţa aerului pe conducta de gaze.

Studiul Omnibus  arată că jumătate dintre români sunt satisfăcuţi de furnizorul de curent electric. 13% sunt nemulţumiţi de preţurile ridicate, desele întreruperi sau defecţiunile reţelei, dar şi lipsa de claritate şi transparenţa la facturare sau fluctuaţiile de tensiune ale curentului electric.  În 6% din cazuri, fluctuaţiile de tensiune şi întreruperile de curent au cauzat defecţiuni ale aparatelor electronice sau electrocasnice.

Media întreruperilor curentului electric în gospodărie, situaţie datorată furnizorului, a fost de 4 în ultimul an, în timp ce întreruperea gazelor naturale a survenit în medie de 2 ori în ultimul an.
 
Informaţiile provin din studiul Omnibus realizat de GfK România în luna martie 2010 pe un eşantion de 1000 de persoane. Rezultatele sunt reprezentative pentru populaţia României în vârstă de 15 ani şi peste.

GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De peste 8 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piaţă din România. Activităţile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research – cercetare cantitativă şi calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicaţii şi IT, finanţe, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking – cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology – cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată, Media – cercetare calitativă şi cantitativă pe consumul de produse media şi Healthcare – cercetare calitativă şi cantitativă în toate domeniile medicale.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed