GfK: Coca-Cola este cel mai puternic brand din România (VIDEO)

În topul brandurilor din România, cele mai multe activează în domeniul bunurilor de larg consum. Coca-Cola reuşeşte să câştige o poziţie mai puternică decât Milka şi Jacobs Kronung în principal datorită notorietăţii mai puternice a logo-ului, a evenimentelor sau poveştilor în care marca este implicată, se precizează în studiul GfK.

 În clasamentul primelor 10 branduri din România, după Coca Cola, Milka, Jacobs, Orange şi Ariel, urmează Poiana, singurul brand 100% românesc. Următoarele locuri sunt ocupate, în ordine de Pepsi, Nivea, Dove şi Vodafone.

Mărcile din domeniile auto sau financiar reuşesc să se plaseze doar în partea a doua a topului. Dacia, privit drept ce mai puternic brand din industria auto, se situează pe locul 21, iar BCR, brandul cu cea mai puternică comunitate din sectorul financiar, pe locul 24. Potrivit GfK, lista celor mai puternice branduri din România este obţinută în urma unui studiu reprezentativ pentru populaţia 18-49 ani din mediul urban.

Topul „Brand Community Power Model”

1.  Coca Cola
2.  Milka
3.  Jacobs
4.  Orange
5.  Ariel
6.  Poiana
7.  Pepsi
8.  Nivea
9.  Dove
10. Vodafone

Studiu realizat de B&P Brandivia şi GfK România

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed