Google renunţă la aplicaţia Podcasts

Google Podcasts îngroaşă rândul aplicaţiilor şi serviciilor închise de companie în ultimii ani, fiind doar ultima dintr-un lung şir de produse trecute pe linia moartă.

În acest caz, este vorba de o decizie strategică, prin care podcast-urile sunt mutate din aplicaţia dedicată în YouTube Music.

Google urmează, astfel, exemplul Spotify, care a pus la un loc muzica şi podcast-urile. Dacă în cazul Spotify numărul mare de utilizatori ai aplicaţie Spotify a fost factorul determinant, aici este vorba de numărul redus de utilizatori ai aplicaţiei Google Podcasts.

Conform unui studiu făcut de Edison în Statele Unite, dintre utilizatorii Google care ascultă podcast-uri, 23% le ascultau pe YouTube şi doar 4% în aplicaţia Google Podcasts.

Cu alte cuvinte, utilizatorii oricum se îndreptau spre YouTube pentru podcast-uri, iar aplicaţia dedicată avea prea puţini utilizatori.

Compania le oferă, totuşi, celor care foloseau Google Podcasts posibilitatea migrării datelor prin intermediul formatelor RSS şi OMPL.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed