Graffiti BBDO si Dacia vor lansa cea de-a treia editie a concursului de creatie publicitara “Drum catre Golden Drum”

Marele premiu este participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum 2005Graffiti BBDO in parteneriat cu Dacia lanseaza cea de-a treia editie a concursului de creatie publicitara al carui mare premiu este participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum. |n plus, primii trei clasati vor avea ocazia sa incerce gustul publicitatii efectuand o luna de practica la Graffiti BBDO, cu posibilitatea continuarii colaborarii.Adresandu-se tinerilor sub 26 de ani care nu sunt angajati in agentii de publicitate, concursul se va desfasura in perioada 25 iunie – 31 iulie 2005. Castigatorii vor fi anuntati la 1 septembrie.Castigatorul va participa la Festivalul de Publicitate al Noii Europe Golden Drum de la Portoroz, Slovenia (2-7 octombrie 2005).

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri