Imager a realizat pentru Pizza Hut o noua campanie de produs. “Apetisamba – Carnavalul gusturilor” este conceptul sub care Pizza Hut lanseaza un nou meniu. compus din doua feluri de mancare: sase feliute de paine crocanta Los Friganelos, cu aroma de usturoi, mozzarella si un ingredient diferit – masline, ardei, ciuperci, peperoni, sunca si carne de vita – si penne tricolore Hasta La Pasta, cu doua sosuri la alegere.Conceptul de comunicare este declinat atat pe media clasica: print, POSM cat si pe canale de “ultima generatie”: internet, jocuri, direct mailing. Campania va fi condimentata si cu actiuni BTL care vor aduce si mai aproape de oameni “Carnavalul gusturilor.“Apetisamba este o noua provocare a gusturilor clientilor nostri , dar si a creativitatii celor ce ne ajuta in fiecare campanie .Clientii au o experienta culinara multipla, prin diversitatea gusturilor si culorilor ingredientelor dintr-un singur meniu.
Articole similare
Parteneri
![Loading RSS Feed](https://www.money.ro/wp-content/plugins/wp-rss-retriever/inc/imgs/ajax-loader.gif)