Innovative BTL pentru PRIGAT ACTIV realizat de Leo Burnett

Agentia de publicitate Leo Burnett desfasoara in perioada 25 iulie – 22 august in incinta magazinului Altex Colentina o campanie de innovative BTL dedicata brandului Prigat Activ de la QAB.Esenta marcii Prigat ACTIV – „extra energy” este comunicata intr-un mod ingenios, intr-un cadru atipic.In cazul de fata, daca bei Prigat Activ, ai atata energie, incat ai putea sa faci o multime de lucruri fara ajutorul tehnologiei moderne. De exemplu – un tel e la fel de bun ca un mixer daca bei Prigat Activ, o cadita de spalat rufe e la fel de comoda ca o masina de spalat, ca sa nu mai vorbim de matura versus aspirator sau evantai versus aer conditionat.Aceasta actiune face parte din campania integrata de comunicare Prigat Activ, campanie ce a cuprins spotul TV „Roller Coaster”, campania OOH – vizualurile „Barca” si „Bicicleta”.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed