Integrarea Idea::Bank în Grupul Banca Transilvania a intrat în linie dreaptă. Ce trebuie să știe clienții Idea::Bank despre perioada 10 – 14 iunie

0
Integrarea Idea::Bank în Grupul Banca Transilvania a intrat în linie dreaptă. Ce trebuie să știe clienții Idea::Bank despre perioada 10 – 14 iunie

Integrarea Idea::Bank în Grupul Financiar BT a intrat în etapa finală, așa încât până luni, 13 iunie a.c., va fi finalizată cesiunea către Banca Transilvania a unei părți din contractele încheiate între Idea::Bank și clienții săi. 

Ce înseamnă perioada următoare pentru clienții Idea::Bank care vor lucra cu BT: 

  • 10 iunie a.c. este ultima zi în care pot face operațiuni prin Idea::Bank și în care pot fi folosite cardurile Idea::Bank (până la ora 17) și aplicația Idea::myBank (până la ora 13).
  • În 11 – 13 iunie a.c. nu pot face nicio operațiune prin Idea::Bank deoarece are loc transferul datelor clienților Idea::Bank la BT.
  • Din 14 iunie a.c., clienții Idea::Bank cesionați devin clienți ai Băncii Transilvania.  

 

Clienții Idea::Bank transferați la BT vor avea un nou IBAN pentru cont. Modalitățile prin care poate fi aflat sunt prezentate inclusiv pe pagina dedicată clienților Idea de pe siteul BT, și anume: sucursalele și agențiile BT, Call Center, BT Pay, BT Visual Help și NeoBT. Pentru companii, acesta poate fi generat online, pe site-ul Băncii Transilvania.  

De asemenea, clienții Idea::Bank au la dispoziție o echipă Call Center dedicată a Băncii Transilvania, iar detaliile de contact sunt următoarele: 0800 800 881, +40 264 308 014 și ideaBT@btrl.ro.

Despre Banca Transilvania:

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei, acoperind toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are peste 19% cotă de piaţă, 3,6 milioane de clienţi, peste 9.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Este cel mai puternic bancar românesc, cu un rating de AAA+, conform Brand Finance Banking (2022). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.

Banca Transilvania | Relaţii Publice & Comunicare